نمیدانم زندگی چیست


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از مطالب وبلاگ خوشتون اومد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدایی + تنهایی و آدرس majidaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 40036
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 110

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 45
:: بازدید هفته : 249
:: بازدید ماه : 243
:: بازدید سال : 2368
:: بازدید کلی : 40036

RSS

Powered By
loxblog.Com

نمیدوووووووووونم

نمیدانم زندگی چیست
پنج شنبه 3 تير 1392 ساعت 1:53 | بازدید : 1459 | نوشته ‌شده به دست مجید | ( نظرات )

 

نميدانم زندگي چيست؟؟ اگر زندگي شكستن سكوت است سالهاست كه من سكوت را شكسته ام۰ اگر زندگي خروش جويبار است سالهاست كه من در چشمه ي جوشان زندگي جوشيده ام اما اين نكته را فراموش نمي كنم كه زندگي بي وفاست زندگي به من آموخت كه چگونه اشك بريزم اما اشكانم به من نياموخت كه چگونه زندگي كنم

 

 پرسيد : به خاطر كي زنده هستي؟ با اينكه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هيچ كس پرسيد : پس به خاطر چي زنده هستي؟ با اينكه دلم مي خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هيچ چيز پرسيدم : تو بخاطر چي زنده هستي؟ در حاليكه اشك توي چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر كسي كه بخاطر هيچ چيز زندست

 





:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , مطالب جدید , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: